Fire nøgler til at gøre din kolde kalder Stress-fri

Fire nøgler til at gøre din kolde kalder Stress-fri

Fra et traditionelt synspunkt bør cold calling samtaler hele tiden føre til at gøre et salg.Vi har fået kun én vej at følge, og det er at få en “ja.”

Det er derfor vores sprog og energi føles stiv.Vi er ikke at være ægte, og vi er ikke invitere anden person til at fortælle os sandheden om hvor de står.

Her er fire stærke grunde til at slappe af og holde op med at tvinge kolde opkald til salg:

1.Når vi bærer “fremadrettet energi momentum,” andre føler presset

Mest kolde opkald nedbryde øjeblikket potentielle kunder føler en masse “fremadrettet energi momentum.” Det er fordi det bringer en følelse af at blive presset.Kan lide at føle sig selv lidt manipulerede, og det er hvad pres handler om.

Salgspres er en mægtig sabotør, der kommer i alle former, størrelser og varianter.At gøre nogen kolde opkald med foregribelse af et salg sætter hele samtalen under pres. Dette skaber ikke normalt gode resultater. Det udløser modstand og spændinger.

2.Forventning om et salg blokerer strømmen af normal samtale

De fleste af os overbevist om, at vores produkt eller service kan hjælpe andre, så vi antager, at alle, der passer til profilen af en potentiel kunde skal købe, hvad vi har at tilbyde.Er det ikke en af de første ting, vi lærer i vores salgstræning?

Men dette er en opskrift på katastrofe, når det kommer til kolde opkald.Når vi laver et koldt opkald formodning om nogen vil være interesserede, har vi automatisk flyttet til forventninger. Dette betyder, at vi er fokuseret på at forsøge at “vejlede” samtalen på et salg. Ægte dialog går ind i bagsædet, og salgspres klatrer på forsiden.

Bevæge sig væk fra enhver antagelser, når koldt opkald.Efter alt, hvordan meget mening er det at have antagelser om en person du har aldrig talt med? Hvor meget kan du eventuelt ved om deres problemer, problemer, behov, budget eller andre vigtige oplysninger?

Hvis du nærmer dig din kolde opkald fra et sted af reel interesse snarere end forventninger, både af du vil slappe af og interaktionen vil flyde naturligt.

3.Når du undersøge, om du er en “fit”, så stoppe du jagter usynlige salg

Hvis du altid fokuserer netop på at gøre salget, går du glip af de signaler, at et kundeemne ikke virkelig vil købe fra dig.Du befinder dig jagter phantom salg og spilde en masse energi. Du kan diffuse dette ved første bestemmelse om dig og den potentielle kunde er en god pasform. Invitere anden person til at fokusere på dette med dig. Bestemme sammen om en god forretningsforhold virkelig kunne være muligt.

Når vores ærlige mål er ikke at gøre et salg men hellere opdage sandheden i situationen, er vi mindre tilbøjelige til at lade sig rive med “muligheder og potentialer”, og mere tilbøjelige til at høre sandheden om, hvad der bliver sagt.Vi kan frigøre fra folk, der virkelig ikke har til hensigt at købe fra os, og fokuserer i stedet på potentielle kunder, der har et problem, vi kan løse.

4.Når vi forsøger altid at lukke salget, har oprigtig interesse ikke mulighed for at deltage i samtalen

Når vores mål er at “få salg”, kan vi slappe af og lade anden personen flytte ting frem.Vi er høj energi og fuld af pres.

Dette betyder, at vores potentielle kunde er altid reagerer eller reagerer i stedet indlede noget.Når alle du tænker på fører samtalen til en “næste trin”, forsøger du at gøre to ting på én gang.

Du forsøger at have en oprigtig samtale mens du stadig styrer resultatet.Dine potentielle kunder kan føle denne konflikt. De føler mistænkelige og reagere ved at holde tilbage sandheden af deres situation. De simpelthen ikke har tillid dine intentioner.

Når du slipper alle skjulte føler dagsorden med at flytte din samtale mod et tæt, folk, at du fokuserer på deres behov og spørgsmål.De begynder at stole på dig. Således vil de deler sandfærdigt hvad deres reelle behov er og om dit produkt er en egnet til dem.

Når du ikke fokuserer udelukkende på at gøre salg, så du kan slutte med sætningen, “Nå, hvor tror du, vi skal gå herfra?” Dette giver grønt lys for dine potentielle kunder til at dele klart, hvor de står med dig.

Du vil være forbavse henne ved hvor ofte din udsigt er den, der sætter udnævnelsen.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.